May 07, 2012

NIB utfordring - Nytt møter gammelt

Nå var det påtide å bli med i en NIB utfordring igjen. Temaet denne måneden er nytt møter gammelt.
Og det passer meg jo veldig bra. I dag er det arbeidshjørnet på soverommet jeg viser frem.
Jeg elsker kombinasjonen nytt og gammelt. Wallsticker pacman, billedlister fra Skeidar, street art og egne fotografier, pappaRottefinns figurer og selvlaget korktavle-hus møter gammel Luxo lampe, et fantastisk teak skrivebord, rød rørstol, og vintage tapet limt på glassdører. Pluss en hel del mer.
Billedras følger:
Henger du fremdeles med? Vanskelig å velge ut bare noen få bilder i dag.

Besøk NIB for å se flere spennende bidrag. Jeg er så glad for at jeg rakk å bli med denne gangen!

Om det er noe du lurer på ang tingene jeg viser frem er det bare å spørre i kommentarfeltet under her, hvor jeg da også svarer.

Glad ny uke til deg!
  

13 comments:

  1. Mitt favorittbidrag!! Fy søren så stilig :) Du er veldig flink til å sette sammen ulike elementer. Rått var det!

    Lene

    ReplyDelete
  2. Så morsomt og lekent, liker :)

    ReplyDelete
  3. Kjempekult- rett og slett!
    Her ser man at det er to med et lekent sinn som holder til:-)

    ReplyDelete
  4. How great is this workspace...inspiration .....love Pac man.

    ReplyDelete
  5. Heisan!
    Lekkert frodig bilde! Me like!
    Koselig maikveld til deg og lykke til i konkurransen!
    Klem fra Kaspara

    ReplyDelete
  6. Lovely:)
    Pac man er fantastisk:)

    ReplyDelete
  7. Nydelige bilder og nydelig bidrag! Masse masse lykke til. Håper du kommer til finalen!

    ReplyDelete
  8. Råkult! Lykke til i utfordringen :) *♥*

    ReplyDelete
  9. fantastiske bilder, meget inspirerende!:)

    ReplyDelete
  10. Haha, fantastisk wallsticker!! Knallfine bilder!!

    ReplyDelete
  11. Kuuul!
    Det øvesrte og nest nederste bildet var bare knall!
    Masse lykke til!!

    (merker det er lenge siden jeg har kommentert her nå... Ikke meningen det, men har vært litt fjern i det siste...)

    klem:)

    ReplyDelete
  12. Utrolig kult! Love it altså!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)